Vereniging

We zijn op zoek naar …

Zaterdag 28 en zondag 29 september a.s  staat er een HVKZ tentoonstelling op het programma en wordt het magazine “van LOMPEN tot LEZEN” gepresenteerd.  Het staat allemaal in het teken van papier  (en alles wat ermee te maken heeft) in Koog en Zaandijk en wordt gehouden in een pand met historie: het pand van de voormalige drukkerij Out aan het Zaagselpad  in Zaandijk.

Drukkerij Out (1898) in Zaandijk

Voor de tentoonstelling zijn we nog op zoek naar specifieke materialen en voor het weekend zelf kunnen we alle hulp gebruiken.

Gezocht : houten of papieren modellen van een windpapiermolen en/of een maalbak (Hollander) voor de tentoonstelling en zijn wij ook op zoek naar een lichtbakwaarop wij papier met een watermerk kunnen laten zien.

Maar ook: hulp bij het transporteren van benodigdheden, opbouwen, bemannen en afbreken van de expositie.

Wilt u ook een aantal uren meehelpen als transporteur, bouwer, suppoost, catering, opruimen in een gezellige, gemoedelijke sfeer en op een bijzondere locatie?

Aarzel niet en meld u aan: info@historischeverenigingkoogzaandijk.nl, of bel met 06-13104895. Het opbouwen vindt plaats op vrijdag de 27e en het afbreken op maandag de 30e september.