Drie dubbel jubileum gefuseerde ijsvereniging

In 1876 werd de IJsclub “THIALF” opgericht, in 1887 “WILLEM BARENTSZ” en in 1932 kwam de fusie van deze beide verenigingen tot stand. Reden om een feestavond te organiseren.

Zaandijk, November 1951.

Aan onze leden!

Op Zaterdag 8 December 1951, des namiddags 3 uur, houden we een receptie in Café “Zaanzicht”, des avonds gevolgd door een FEESTAVOND in “De Waakzaamheid “waar BERRY KIEVITS en GERARD WALDEN met hun medewerkenden zullen presenteren, hun nieuwe revue en muzikale show:

“Dat Deet De Deur Dicht”

Na afloop een gezellig bal, onder leiding van JAN ESHUYS, waarvoor de muziek zal worden verzorgd door de bekende Zaanse band: “MUSIC BOYS” onder leiding van CO KOOPMAN.

Kaarten kosten één gulden (plus 10 cent belasting) zullen, zo lang de voorraad strekt, worden verkocht aan de volgende adressen, op vertoon van het Bewijs van Lidmaatschap:

D. J. van der Woude, de Ruiterstraat 9, Koog a. d. Zaan.
C. Ero, Guisweg 65, Zaandijk.
G. Sap, Oud-Heinstraat 42, Zaandijk.
A. Goedhart, Lagedijk 188, Zaandijk.
S. van Hoorn, Kerkstraat 12, Wormerveer.

Het Bestuur.

N.B. Verkoop vanaf Zaterdag 17 November a.s.