Boek
winkel

Onze vereniging geeft regelmatig boeken in eigen beheer uit. Uiteraard hebben deze boeken een historische achtergrond uit Koog aan de Zaan en Zaandijk. De boeken zijn verkrijgbaar bij Chocolaterie De Cacaoboom, Lagedijk 142b te Zaandijk. (Maandag gesloten).

Als vereniging krijgen wij regelmatig boeken aangeboden. Boeken die wij zelf al hebben en boeken over andere Zaanse boeken gaan in de verkoop t.b.v. de verenigingskas.

• Onze jongste uitgave: ‘van boon tot bonbon’ over het cacao- en chocoladeverleden van Koog- en Zaandijk is 64 pagina’s dik en rijkelijk geïllustreerd, voor € 7, –
  • SaenSpel €20,-
  • In de opruiming: 3 magazines voor €10,-
    ‘10 jaar HVKZ’, ‘Koogerpark’ en ‘De ouwe weg’.
  • ‘Spuitgasten’ nu voor € 2,50.
  • Onze bestseller ‘Klandizie’, over de winkelstand van Koog- en Zaandijk door de jaren heen, is afgeprijsd. Van € 17,50 voor € 10, –
  • Wandel/fietsroute Koog/Zaandijk € 1