Terug naar de jaren vijftig

Zondag 26 januari hield onze vereniging een verstrooiend programma met een knipoog naar de jaren vijftig. Voor deze themamiddag was er veel belangstelling van onze leden. Rond de honderd leden hadden de moeite genomen om naar de Doopsgezinde Kerk in Koog aan de Zaan te komen.

Zo had Meindert Moos, van de gelijknamige fietswinkel, een aantal brommers en fietsen uit de jaren vijftig tentoongesteld. De middag werd begonnen met het spelen van een quiz, gepresenteerd door Annemieke Adema, met vragen uit de jaren vijftig. Het was Jan Stroo die de meeste vragen goed had beantwoord.

Na de quiz trad zangeres Boanita op. Haar optreden viel zo in de smaak dat een aantal leden spontaan de polonaise liepen.

Tot slot traden vier leden van de Rock en Rollgroep o.l.v. Linda Huurman op.

De muzikale omlijsting werd verzorgd door Nico en Marja Klitsie.

Voorzitter Ria Koopman heet de aanwezigen van harte welkom.