Sixtie’s middag was groot succes!

Ondanks het druilerige weer, of misschien juist wel dankzij, was er een hele goede opkomst in De Koger Vermaning op 29-01-2023.

Zo’n 85 geinteresseerden konden genieten van muziek en gebeamde sfeerbeelden uit die tijd maar ook van de quiz over de gebeurtenissen in de 60-er jaren in de beide dorpen. Hanneke was de quizmaster hetgeen haar prima afging. Het geheel werd nog verder in sfeer gebracht met twee mooie Puch’s van Kees en borden met fotomateriaal uit die tijd, samengesteld vanuit de archiefploeg van de vereniging.

Lid Henk was de winnaar van de prijs: een oud tjoklatblik gevuld met bonbons. Na afloop bleef men nog gezellig napraten met elkaar onder het genot van een glaasje en een hapje.

Op naar het volgende evenement: de Algemene Leden Vergadering op 23-04 a.s. met een lezing na de pauze!

Met dank aan onze leden en bestuursleden die hebben bijgedragen aan het slagen van deze gezellige middag!

Marja en Niek draaiden plaatjes uit de sixties

Trotse eigenaar van de twee Puch’s: Cees

Quizmaster Hanneke leest de vragen voor

Het technisch team van de vereniging: Frank en Jan